Żwaków

Niedziela, 15 lipca 2012 · Komentarze(3)
Kategoria faasta
Dziś dostępna 1 godzinka - szybki wypad do Tychów, dokładnie do torów na Żwakowie :). Wczoraj zbiegałem z Czantorii i moocno czułem uda, na początku masakra potem trochę lepiej a potem pod wiatr.
Żeby nie było że się lenię:
1. Wczoraj rodzinnie przeszliśmy trasę Wisła Dziechcinka > Stożek > Wielki Soszów > Wielka Czantoria > Ustroń Polana [dziewczyny kolejką linową]. Razem 14.5km, 4 letnia Julka ma czasy takie jak oznaczenia PTTK. Czyżby skrót PTTK to Przelotowe Tempo Turysty Kurdupla? Na samy dole Czantorii zawody "Puchar Polski oraz Puchar Centralnej Europy w kolarstwie górskim cross-country format olimpijski", jak dla mnie masakra co tam się działo..
2. Tydzień temu pierwszy w życiu oficjalny półmaraton, III Rybnicki Półmaraton Księżycowy. 569 startujących, super atmosfera, zgodnie z założeniami poniżej 2h (czas netto 1:57). Rewelacja!

Ah, moje ulubione oznakowania tras rowerowych, to akurat w okolicach Jeziora Wicie

Zawody MTB w Ustroniu, m.in. sporo kadry olimpijskiej

A to ja wpadający na metę